فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی برای صادرات به روسیه ، عمان ، قطر ، امارات ، کویت ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس.
خریدار فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های شما. فلفل دلمه قرمز ، نارنجی ، زرد و سبز صادراتی. جهت استعلام قیمت به روز با شماره 09131009342 تماس بگیرید.
تامین فلفل دلمه در حجم انبوه توسط شرکت سبزینو اصفهان.

واحد تامین سبزینو، خریدار فلفل دلمه ای های تولید گلخانه شما به صورت تضمینی می باشد. در صورتی که شما گلخانه تولید فلفل دلمه دارید و از صادراتی بودن کیفیت محصولات خود اطمینان دارید، با واحد تامین سبزینو تماس بگیرید.

توجه نمایید تنها در صورتی خریدار فلفل دلمه ای شما هستیم که پس از بررسی کارشناس سبزینو، محصول شما مورد تایید ایشان قرار بگیرد و همچنین استادارد و کیفیت لازم برای صادرات را داشته باشد.

چنانچه کارشناس سبزینو برای مشاهده و بررسی محصولات شما به گلخانه تان آمد، به منزله شروع همکاری نیست و زمانی همکاری ما با شما شروع می شود که قرارداد همکاری فی مابین امضا شود.

برای درخواست کارشناس برای بازدید از محصولات شما، می توانید با واحد تامین سبزینو، که شماره تماس آن در قسمت های مختلف سایت موجود می باشد، تماس بگیرید.

اگر موفق به تماس با واحد تامین نشدید، می توانید درخواست خود را مستقیما به خانم مهندس زهره نوروزی به شماره 09131009342 ارسال و بفرمایید که نیاز به خریدار فلفل دلمه ای خودتان را دارید.