فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی برای صادرات به روسیه ، عمان ، قطر ، امارات ، کویت ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس.
خریدار فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های شما. فلفل دلمه قرمز ، نارنجی ، زرد و سبز صادراتی. جهت استعلام قیمت به روز با شماره 09131009342 تماس بگیرید.
تامین فلفل دلمه در حجم انبوه توسط شرکت سبزینو اصفهان.

  • ۱
  • ۰

کیوی صادراتی

ایران، کشوری با اقلیم های مختلف که تعدد اقلیم در این کشور باعث شده، هر منطقه از کشورمان به قطب تولید یک یا چندین گونه از محصولات کشاورزی تبدیل گردد. کیوی صادراتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نوار شمالی کشورمان، بعنوان قطب کیوی هایوارد در ایران شناخته می شود.

 

خرید و فروش کیوی صادراتی

شهرهای مختلف استان مازندران، گیلان و گلستان سالانه حدود ۳۰۰ هزار تن کیوی را در باغ های این مناطق توسط باغداران، تولید و روانه بازار میوه تره بار می کنند که بخشی از این تولیدات که مطابق با استانداردهای صادراتی می باشد را پس سورت و بسته بندی، به کشورهایی مثل روسیه و هندوستان صادر می کند.

کیوی صادراتی تولید شده در ایران، خصوصا در کشور روسیه، یکی از میوه های پر تقاضای بازار مسکو یا همان فود سیتی بوده و این تقاضا تنها به شهر مسکو خلاصه نمی شود. تاجران روسی، از سراسر این کشور، برای کیوی هایوارد تقاضای خود را به تامین کنندگان داخلی، ارسال می کنند.

میوه این محصول معمولا در اواخر فصل پاییز پس از انتظاری طولانی، به مرحله برداشت می رسد. از آنجا که کیوی را می توان در شرایط مساعد در سردخانه ها نگهداری نمود، این قابلیت وجود خواهد داشت که تقریبا در تمام فصول سال، بتوان کیوی صادراتی را تامین و به کشورهای مختلف صادر نمود.

این میوه، جزو میوه های بسیار حساس چه در زمان پرورش و چه در زمان برداشت می باشد. چنانکه در صورت عدم در اختیار داشتن تجربه کافی در زمینه های مذکور، تخریب محصول باعث وارد آمدن خسارت به باغدار و خریدار خواهد شد.

به همین نسبت، هر چقدر که کیوی صادراتی، از حساسیت بالایی برخوردار است، به همان میزان، میوه ای است پر سود و بدون آزار برای حمل و نقل و نگهداری در سردخانه های مناسب.

تیم سورت و بسته بندی آموزش دیده مخصوص کیوی صادراتی

در نوشته های مختلفی که درون سایت منتشر نموده ایم، به این نکته که سبزینو، برای هر محصول یک تیم متخصص در زمینه سورتینگ و بسته بندی در اختیار دارد، واقف شده اید. کیوی صادراتی نیز، محصولی است که ما یک گروه آموزش دیده را برای سورت و بسته بندی آن تشکیل داده ایم.

کارگران زحمت کش در انبار و سردخانه، دانه به دانه کیوی ها را مورد بررسی قرار می دهند و فقط محصولاتی که مطابق با استانداردهای صادراتی می باشند را درون سبدهای پلاستیکی یا کارتن ها قرار می دهند.

همین امر باعث می شود تا خریدار کیوی چه تاجر ایرانی و چه خریدار خارجی، به دلیل رضایت از سلامت محصول، مجددا نسبت به تمدید سفارشات خود برای صادرات، مبادرت ورزند.

خرید و فروش کیوی صادراتی

شرکت های صادرات محصولات کشاورزی، شرکت های مدیریت صادرات، تجار و واسطه ها از عمده مشتریان خرید و فروش کیوی صادراتی می باشند. تیم فروش سبزینو، با شناخت نیازهای این عزیزان، راهکارهایی را در قالب سیستم های از پیش تعریف شده، پیش روی مشتریان عزیز قرار داده تا در خرید و فروش این محصول صادراتی تا جای ممکن از دغدغه های موجود در مسیر صادرات کیوی به کشورهای مختلف کاسته شده و خریداران این محصول ضمن کسب منفعت با حاشیه سود مناسب، تجربه به یاد ماندنی از همکاری با مجموعه ما را کسب نمایند.

دپارتمان صادرات، علاوه بر تامین نیازهای مشتریانی که بصورت مستقیم در حال خرید و فروش کیوی صادراتی از این مجموعه هستند، به درخواست های تامین که از سمت همکاران نیز به بخش فروش شرکت اعلام می شود، رسیدگی و حتی المقدور در سریع ترین زمان ممکن به تامین سفارش این عزیزان، پاسخ می دهند.

جهت ثبت سفارش خرید، فروش و صادرات این محصول می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ با بخش فروش سبزینو تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت روز کیوی صادراتی، نسبت به پرداخت بیعانه جهت رزرو سفارش خود، پس از دریافت تائیدیه قیمت، اقدام نمایید.

کیوی صادراتی

قیمت کیوی صادراتی

با توجه به موضوع یکی از بندهای قرارداد خرید کیوی که بین باغدار و تیم تامین سبزینو منعقد می گردد، باغداران (صاحبان بار) موظفند تا بصورت روزانه حداقل یکبار قبل از ساعت ۱۱ صبح، قیمت روز کیوی صادراتی را به بخش فروش اعلام نمایند.

از اینرو، قیمت درج شده در سایت، بصورت آنلاین و لحظه ای و با توجه به میانگین قیمت اعلام شده از مناطق مختلف، راس ساعت ۱۱ هر روز به روز رسانی می شود.

همچنین عزیزانی که تمایل دارند تا بصورت تلفنی قیمت کیوی صادراتی را استعلام نمایند، این امکان وجود دارد، تا بصورت مستقیم و از طریق شماره ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲ با خانم مهندس نوروزی، کارشناس متخصص کیوی، تماس حاصل نموده و ضمن استعلام قیمت، در صورت نیاز به مشاوره تخصصی، با ایشان مشورت نمایند.

مشاوره خرید، فروش و صادرات » ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲ » خانم مهندس نوروزی

Source : https://sabzino.com/articles/exportable-kiwi-fruit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی