فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی برای صادرات به روسیه ، عمان ، قطر ، امارات ، کویت ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس.
خریدار فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های شما. فلفل دلمه قرمز ، نارنجی ، زرد و سبز صادراتی. جهت استعلام قیمت به روز با شماره 09131009342 تماس بگیرید.
تامین فلفل دلمه در حجم انبوه توسط شرکت سبزینو اصفهان.

دپارتمان صادرات سبزینو، صادرات محصولات کشاورزی ایران به کشورهای مختلف را انجام می دهد. یکی از محصولاتی که سبزینو به صورت تخصصی در حال صادرات آن به کشورهایی همچون روسیه، قطر، عمان، کویت، امارت، ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد، صادرات فلفل دلمه ای رنگی است.

اگر شما تولید کننده فلفل دلمه صادراتی هستید، می توانید صادرات محصولات خود را به دپارتمان و تیم صادرات سبزینو بسپارید. ما بصورت تضمینی خریدار فلفل دلمه ای رنگی صادراتی شما هستیم.

کافی است با واحد صادرات سبزینو تماس بگیرید و موجودی و توانایی تولید ماهانه خود را به ما اعلام نمایید. در اولین فرصت یک کارشناس را برای بررسی کیفیت محصولات شما راهی گلخانه تان می کنیم.

در صورتی که کیفیت و سلامت محصول شما توسط کارشناس ما تایید شد، قرارداد همکاری و خرید تضمینی فلفل دلمه های شما بسته و محصولات شما را به انبار منتقل می کنیم.

برای تماس با واحد صادرات فلفل دلمه ای رنگی با دپارتمان صادرات سبزینو که شماره تماس این واحد در بخش های مختلف سایت ما قرار دارد تماس بگیرید.

همجنین شما می توانید بصورت مستقیم با خانم مهندس زهره نوروزی با شماره 09131009342 برای درخواست خرید خود تماس حاصل نمایید.