فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی برای صادرات به روسیه ، عمان ، قطر ، امارات ، کویت ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس.
خریدار فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های شما. فلفل دلمه قرمز ، نارنجی ، زرد و سبز صادراتی. جهت استعلام قیمت به روز با شماره 09131009342 تماس بگیرید.
تامین فلفل دلمه در حجم انبوه توسط شرکت سبزینو اصفهان.

  • ۱
  • ۰

یکی از میوه های صادراتی که در سبد محصولات سبزینو قرار دارد، سیب درختی می باشد. از اوایل پاییز درخواست خرید سیب درختی برای صادرات افزایش می یابد که واحد تامین سبزینو، تقریبا از تمامی مناطقی که در ایران این میوه را پرورش می دهند، آن را تامین و برای صادرات در اختیار صادر کننده قرار می دهد.

ما از اواخر تابستان (شهریور ماه) تا اواخر فروردین ماه توانایی تامین این میوه را برای سفارشات خرید سیب درختی که عمدتا محصول را برای عرضه در بازارهای میوه و تره بار خارج از ایران خرید می کنند، داریم.

خرید سیب درختی

دپارتمان صادرات سبزینو، در صورت درخواست مشتری، سیب خریداری شده توسط ایشان را به کشور مقصد از طریق حمل و نقل جاده ای، دریایی، ریلی و هوایی ارسال و روانه بازار میوه کشور مقصد می کند.

توجه داشه باشید که سفارشات خرید سیب درختی، به صورت کلی درب انبار تحویل داده می شود و شرکت، هیچگونه تعهدی به صادرات سیب خریداری شده مشتری ندارد به جز مواردی که خریدار، درخواست خود مبنی بر انجام صادرات میوه خریداری شده را به دپارتمان صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، اعلام کند.

یکی از سوالاتی که مشتریان عزیز در مورد خرید خود دارند، نحوه بسته بندی میوه ها می باشد. لازم به ذکر است که محصول در سبدهای پلاستیکی با حجم و وزن متناسب با سیب ها قرار داده می شود.

سایز و رنگ سیب درختی

به طور کلی سیب درختی مناسب برای صادرات در اوزان زیر طبقه بندی می شود:

  • ۸۰ تا ۱۲۰ گرم
  • ۱۲۰ تا ۱۸۰ گرم
  • ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم
  • ۲۵۰ گرم به بالا

همچنین بنا به درخواست سفارش دهنده خرید سیب درختی، رنگ میوه نیز قابل انتخاب است. خریدار می بایست علاوه بر اعلام وزن میوه، مشخص کند که آیا سیب درختی قرمز نیاز دارد یا سیب درختی طلایی (زرد) ؟

بسته بندی سیب

با توجه به اوزانی که در بالا مشاهده نمودید، از بسته بندی های متناسب با وزن سیب ها استفاده می شود. وقتی که شما درخواست خرید سیب درختی را به واحد فروش اعلام می کنید، سفارش شما در انبار به صورت زیر بسته بندی می شود:

  • سیب های ۸۰ تا ۱۲۰ گرمی درون سبد پلاستیکی ۲ ردیفه
  • سیب های ۱۲۰ تا ۱۸۰ گرمی درون سبد پلاستیکی ۳ ردیفه
  • و ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم به بالا درون سبد های پلاستیکی ۱۴ کیلوگرمی قرار داده می شود.

معمولا مشتریانی که برای خرید این محصول با واحد فروش تماس می گیرند، شهر تولید کننده سیب را نیز اعلام می کنند و اگر اطلاعات کافی درباره مناطقی که در ایران این میوه پرورش می یابد و تولید می شود، نداشته باشند، کارشناس فروش، توضیحات و راهنمایی های لازم را در اختیار ایشان قرار می دهد.

شهر تولید کننده سیب

مناطق زیادی در ایران، سیب درختی را کشت می کنند. اما میوه ای که مناسب صادرات و اصطلاحا کیفیت صادراتی داشته باشد، در شهرهای زیر تولید می شود و تجار باسابقه بازار به خوبی می دانند که سیب کدام شهر های ایران مناسب صادرات است. در ادامه چهار شهر معروف در زمینه تولید سیب درختی را نام می بریم:

برای خرید سیب درختی می توانید در ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه ۸ صبح الی ۱۷ بعدازظهر و پنجشنبه ها ۸ صبح الی ۱۳ به صورت مستقیم از طریق شماره تماس زیر با واحد فروش تماس بگیرید:

کارشناس فروش : خانم مهندس نوروزی ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲

Source: https://sabzino.com/articles/buy-apple

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی