فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی برای صادرات به روسیه ، عمان ، قطر ، امارات ، کویت ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس.
خریدار فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های شما. فلفل دلمه قرمز ، نارنجی ، زرد و سبز صادراتی. جهت استعلام قیمت به روز با شماره 09131009342 تماس بگیرید.
تامین فلفل دلمه در حجم انبوه توسط شرکت سبزینو اصفهان.

  • ۱
  • ۰

همانگونه که در مطالب قبلی اشاره کردیم، ایران بیش از ۵۰ نوع خرما تولید می کند. اصولا هر نوع خرما که مطابق با استانداردهای فائو باشد، قابلیت صادرات به اروپا را دارد. زمانی که صحبت از قیمت خرمای صادراتی می کنیم، باید به این نکته توجه داشت که چندین گونه مختلف از خرما نمی تواند قیمتی یکسان داشته باشد.

 

در بین تنوع بالای خرمای ایران، می توان به شش نوع خرما که تقاضای بیشتری نسبت به سایر نمونه ها دارد اشاره کرد. پس نمی توان بطور کلی یک قیمت برای این محصول صادراتی ارائه نمود.

در بحث بازاریابی بین الملل و صادرات خرما، دو نکته وجود دارد:

  • خریدار خارجی، بخوبی با محصول آشناست و مستقیما به سمت سفارش آن می رود.
  • تولیدکننده، فروشنده یا تاجر، برای محصول خود در خارج از کشور، بازار و تقاضا ایجاد می کند.

انواع خرمای صادراتی ایران

انواع خرمای صادراتی ایران را می توان به موارد زیر خلاصه نمود

  • مضافتی 
  • پیارم
  • زاهدی
  • ربی
  • شاهانی
  • سایر (استعمران)

همانگونه که اشاره شد، گونه های دیگر نیز قابلیت صادرات دارند اما خرماهای مذکور، به دلیل نام آشنا بودن، با تقاضای بیشتری مواجه هستند. از اینرو زمانی که صحبت از قیمت خرمای صادراتی می کنیم، باید نوع آن را مشخص کنیم که در بیشتر مواقع یکی از شش خرمای مذکور می باشد.

گرانترین قیمت خرمای صادرای

در استان هرمزگان و در شهرهای رودان، میناب و حاجی آباد چندین نمونه خرما تولید می شود. آل مهتری، مرداسنگ و پیارم گونه های تولید شده در شهرستان های استان هرمزگان هستند.

در بین خرماهای صادراتی، خرمای پیارم، گرانترین قیمت خرمای صادراتی در ایران را به خود اختصاص داده و پس از آن خرمای مضافتی در جایگاه دوم می باشد و سایر خرماهای تولید ایران که مناسب برای صادرات می باشند، تقریبا در یک رنج قیمت هستند.

گران ترین قیمت خرمای صادراتی ایران

پیارم صادراتی

استعلام قیمت خرمای صادراتی

تیم تامین شرکت بازرگانی محصولات کشاورزی سبزینو، بر اساس قراردادی که با صاحبان نخلستان در مناطق مختلف دارد، روزانه لیست قیمت به روز این محصول را از کشاورزان طرف قرارداد استعلام می کند. از آنجا که شرکت، با دو مجموعه تخصصی بسته بندی انواع خرما برای صادرات، همکاری می کند، در برخی موارد، قیمت ها مستقیما از این دو مجموعه استخراج می شود. در این حالت هزینه های سورتینگ و بسته بندی به قیمت تمام شده اضافه خواهد شد.

جهت استعلام قیمت خرمای صادراتی، می توانید همه روزه و در ساعات کاری شرکت، با بخش فروش تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز انواع خرمای قابل صادرات، از تاریخ تحویل سفارش خود مطلع شوید.

همچنین شما می توانید از طریق تماس با یکی از شماره های زیر، علاوه بر استعلام قیمت این محصول، در زمینه خرید، فروش و صادرات آن، به صورت مستقیم با کارشناس های فروش شرکت صحبت نمایید.

  • ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲
  • ۰۹۰۳۴۵۶۹۸۴۹

لطفا از تماس برای خرید و فروش در بازار داخل ایران خودداری نمایید.

Source: https://sabzino.com/articles/exportable-date-price

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی