فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

خرید و فروش و قیمت فلفل دلمه ای رنگی صادراتی اصفهان به صورت عمده

فلفل دلمه ای

فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی برای صادرات به روسیه ، عمان ، قطر ، امارات ، کویت ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس.
خریدار فلفل دلمه ای رنگی تولید گلخانه های شما. فلفل دلمه قرمز ، نارنجی ، زرد و سبز صادراتی. جهت استعلام قیمت به روز با شماره 09131009342 تماس بگیرید.
تامین فلفل دلمه در حجم انبوه توسط شرکت سبزینو اصفهان.

  • ۱
  • ۰

خرمای پیارم صادراتی

اگر به دنبال خرمایی درجه یک و تجاری هستید، خرمای پیارم گزینه مورد نظر شما خواهد بود. هر یکصد دانه از این خرما وزنی معادل یک کیلوگرم دارد و به دلیل هزینه های بالای نگهداری، باعث شده به عنوان گرانترین خرمای ایران نیز از آن نام ببرند. به دلیل اینکه خشک است و می توان در طولانی مدت آن را نگهداری نمود، به آن غذای بحران نیز گفته می شود.

خرمای پیارم نیز همانند سایر خرماها از مواد مغذی زیادی تشکیل شده و سرشار از کلسیم، فسفات، ویتامین، مواد قندی و معدنی، پتاسیم، آهن، منیزیم و پروتئین می باشد.

خرمای پیارم صادراتی

پیارم در کدام منطقه ایران تولید می شود؟

پیارم، در استان هرمزگان تولید می شود. در شمال این استان و در ۱۶۵ کیلومتری بندرعباس شهری به نام حاجی آباد که فاصله بسیار نزدیکی نیز به استان کرمان (بزرگترین تولیدکننده خرما در ایران) دارد، با در اختیار داشتن حدود ۵۵۰۰ هکتار نخلستان، خرمایی با کیفیت صادراتی را به نام پیارم تولید می کند.

از ۵٫۵ هزار هکتار نخلستانهای حاجی آباد، ۲٫۵ هزار هکتار آن مشغول به تولید خرمای پیارم می باشد که حدودا ۱۰ هزار تن پیارم بصورت سالانه از این سطح زیر کشت برداشت می شود.

چندین روستا از توابع حاجی آباد در استان هرمزگان، مشغول به پرورش و تولید این نوع خرما می باشند که در زیر نام این روستاها آورده شده:

  • روستای سرچاهان
  • روستاهای دهستان پایین و بالا
  • روستای جائین
  • روستای گنج
  • روستای معدنوئیه
  • روستاهای شهدادی، برآفتاب، تزرج، نیزار، درآگاه، گهکم و طارم

آب و هوای خشک و گرم شهرستان حاجی آباد، این منطقه را به تنها نقطه تولید پیارم در ایران تبدیل نموده است.

صادرات خرمای پیارم به کدام کشورها انجام می شود؟

اصولا خرمای صادراتی ایران به بیش از ۷۰ کشور ارسال می شود. اما در مورد پیارم صادراتی، بیشترین حجم صادرات آن به کشورهایی مانند روسیه، کانادا، استرالیا و کشورهای آسیای میانه انجام می شود.

سازمانی در اروپا به نام فائو (FAO) مجموعه ای از استانداردها را برای انواع خرما تعریف نموده. یکی از این استانداردها در زمینه بسته بندی می باشد. اصولا هر نوع خرمایی که بر اساس استانداردهای فائو وارد بازار کشورهای اروپایی شود، می تواند برای فروش وارد فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت های این کشورها شود. خرمای صادراتی پیارم نیز از این قاعده مستثنی نیست و می توان آن را به کشورهای اروپایی صادر نمود.

در اروپا، کشور فرانسه به دلیل حضور ۵ میلیون مسلمان، بزرگترین مصرف کننده خرما می باشد. کشورهای آلمان و انگلیس نیز در صدر مصرف کننده های این میوه هستند.

البته ایران هنوز نتوانسته جایگاه کشور تونس را در زمینه صادرات انواع خرمای صادراتی به اروپا تصاحب کند و تنها ۱۰ درصد از بازار در اختیار کشورمان می باشد و در صورتی که برنامه ریزی های هوشمندانه ای در این زمینه طراحی شود، می توان جایگاه مناسبی را در زمینه صادرات خرما، و خرمای پیارم در اختیار گرفت.

قیمت گرانترین خرمای صادرتی ایران

همانگونه که اشاره شد، به دلیل هزینه های نگهداری، خرمای پیارم از دیرباز بعنوان گرانترین خرما در ایران شهرت دارد. اما در ماه های اخیر و با توجه به نوسانات قیمت دلار و به تبع آن افزایش چشم گیر هزینه واردات کود و سم، قیمت تمام شده این محصول به شدت افزایش یافته است.

قیمت صادراتی این محصول در اردیبهشت ماه ۹۸ به بیش از ۴۰ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم رسید که نسبت به زمان مشابه در سال ۹۷، رشدی تقریبا دو برابری داشته است.

به دلیل نواسانات موجود در بازار ارز و دلار، قیمت محصولات کشاورزی موجود در بازار صادرات، بعضا چندین مرتبه در طول یک روز کاری، دچار تغییر می شود. قیمت پیارم نیز تحت تاثیر از این موضوع تغییر می کند. از اینرو بخش فروش سبزینو، تنها به صورت تلفنی، قیمت روز این محصول را اعلام می کند و تا ثبات بازار ارز، از درج آنلاین آن روی سایت معذور می باشد.

خریدار پیارم صادراتی

دپارتمان تامین گروه بازرگانی سبزینو، بعنوان خریدار محصولات کشاورزی و در قالب قراردادهای یکساله، در صورتی که محصول نخلستان مطابق با استانداردهای صادراتی باشد، خرمای پیارم این نخلستان ها را بصورت تضمینی از کشاورزان عزیز خریداری می کند.

چنانچه شما صاحب نخلستان هستید و تمایل دارید با حذف واسطه ها، محصول خود را وارد بازارهای صادراتی نمایید و به تبع آن حاشیه سود خود را افزاش دهید، می توانید از طریق تماس با دپارتمان تامین شرکت صادرات خرماسبزینو، درخواست بازدید از نخلستان خود را به ما اعلام نمایید تا از پیارم تولیدی شما بازدید شود.

خرید، فروش و صادرات خرمای پیارم

مشتریان محترم می توانند همه روزه در ساعات اداری شرکت بازرگانی سبزینو، برای استعلام قیمت به روز خرمای صادراتی پیارم و همچنین خرید و فروش این محصول برای صادرات، با بخش فروش یا دپارتمان صادرات در تماس باشند.

همچنین شما می توانید از طریق شماره ۰۹۱۳۱۰۰۹۳۴۲ به صورت مستقیم با کارشناس فروش خرمای پیارم صادراتی، خانم مهندس نوروزی تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت، در زمینه خرید، فروش و صادرات این محصول به کشورهای مختلف، مشورت نمایید.

لطفا به یاد داشته باشید تنها به تماس هایی که نیاز به مشاوره در زمینه صادرات خرما دارند، پاسخ داده می شود و از پاسخ به تماس هایی که در زمینه بازار داخلی می باشند، معذوریم.

Source: https://sabzino.com/articles/piarom-dates

نظرات (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی